Organizace MAS Vladař o.p.s.

Místní akční skupina Vladař

Území MAS Vladař

Cesta: Místní akční skupina Vladař / Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Vladař 2021-2027 / Integrovaný regionální operační program (IROP) 2021+ /

7. výzva MAS Vladař – IROP 2 Veřejná prostranství - I.

Ke stažení:

Stáhnout vše

IDENTIFIKACE VÝZVY

Finanční alokace výzvy

minimální výše CZV na projekt: 500.000,00 Kč

maximální částka CZV na projekt: 1.500.000,00 Kč

alokace 7. výzvy: 8.421.052,64 Kč

Operační program Integrovaný regionální operační program
Specifický cíl IROP 5.1 Podpora integrovaného a inkluzivního sociálního, hospodářského a environmentálního místního rozvoje, kultury, přírodního dědictví, udržitelného cestovního ruchu a bezpečnosti v jiných než městských oblastech
Číslo výzvy ŘO IROP 73. výzva IROP - Veřejná prostranství - SC 5.1 (CLLD)
Číslo výzvy MAS 7.
Opatření integrované strategie Opatření 2 - IROP - Veřejná prostranství
Druh výzvy Kolová

Příjem PROJEKTOVÝCH ZÁMĚRŮ

Forma a způsob podání projektového záměru prostřednictvím datové schránky MAS Vladař: bifdk2j
Forma a způsob podání požadovaných příloh prostřednictvím e-mailové schránky: irop@vladar.cz

TERMÍNY

Datum zveřejnění výzvy MAS

30.5.2024 10:00
Datum a čas zahájení příjmu projektových záměrů MAS 1.10.2024 10:00
Datum a čas ukončení příjmu projektových záměrů MAS 2.1.2025 23:59

ZACÍLENÍ PODPORY

Typy podporovaných projektů

Revitalizace veřejných prostranství měst a obcí

• ucelené (komplexní) projekty veřejných prostranství zaměřené na veřejnou a technickou infrastrukturu a související zelenou infrastrukturu (modrou a zelenou složku) a opatření v řešeném území nezbytná pro rozvoj a zlepšení kvality ekosystémových služeb měst a obcí
• revitalizace, modernizace a zajištění bezpečnosti stávajících veřejných prostranství
• revitalizace a úprava nevyužívaných ploch

Podpora je zaměřena na veřejná prostranství podle § 34 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, na jejich vznik či úpravu ve vazbě na veřejnou a technickou infrastrukturu a související zelenou infrastrukturu. Podporována budou například náměstí, parky, pěší zóny, uliční prostory, volně dostupné vnitrobloky, náplavky.

Veřejné prostranství
Definice1:
„Veřejným prostranstvím jsou všechna náměstí, ulice, tržiště, chodníky, veřejná zeleň, parky a další prostory přístupné každému bez omezení, tedy sloužící obecnému užívání, a to bez ohledu na vlastnictví k tomuto prostoru.“


Veřejná infrastruktura
Definice2:
„Pozemky, stavby3 a zařízení sloužící veřejné potřebě.“Technická infrastruktura Definice2: „Zejména systémy a sítě technické infrastruktury a s nimi související stavby a zařízení pro zásobování vodou, odvádění a čištění odpadních vod, energetiku, produktovody a elektronické komunikace, a dále stavby a zařízení ke snižování nebezpečí v území a pro zlepšování stavu povrchových a podzemních vod nebo k nakládání s odpady.“


Zelená infrastruktura
Definice4: „Plánovaný, převážně spojitý systém ploch a jiných prvků vegetačníc
h, vodních a pro hospodaření s vodou, přírodního a polopřírodního charakteru, které svým cílovým stavem umožňují nebo významně podporují plnění široké škály ekosystémových služeb a funkcí; součástí zelené infrastruktury je také územní systém ekologické stability krajiny.“
Zelenou infrastrukturou se tedy rozumí jak zelená složka (například stromy), tak modrá složka (například vodní plochy). Někdy je pro zelenou infrastrukturu využíváno i spojení modro-zelená infrastruktura. S ohledem na plnění ekosystémových služeb a zmírnění klimatických změn jsou pro účely IROP 2021-2027 do výdajů na zelenou infrastrukturu zahrnuty i umělé prvky modré složky, jako například umělé vodní prvky a úprava břehů.


Dopravní infrastruktura
Dopravní infrastruktura je podporována v přímých výdajích na hlavní část projektu maximálně v rozsahu 40 % plochy veřejného prostranství, které je předmětem realizace projektu (viz specifická kritéria přijatelnosti). Do způsobilých výdajů nepatří investice do silnic I. třídy, II. třídy a III. třídy a investice do tratí pro kolejová vozidla. Do plochy dopravní infrastruktury se započítávají: pozemní komunikace (včetně částí vymezených pro cyklisty), odstavné a parkovací plochy, zálivy zastávek, stání a točny pro vozidla veřejné hromadné dopravy, tramvajové pásy. Do plochy dopravní infrastruktury se nezapočítávají nástupiště zastávek veřejné hromadné dopravy, chodníky a samostatné komunikace pro pěší, společné komunikace pro pěší a cyklisty a pozemní komunikace v případě, že se jedná o pěší zónu nebo obytnou zónu.

Typ regionu MRR - méně rozvinutý region - Ústecký kraj, Karlovarský kraj
Územní realizace Území MAS vymezené ve schválené strategii CLLD.
Výdaje spojené s realizací projektu za hranicí území MAS jsou vždy nezpůsobilé.
Oprávnění žadatelé

 - obce
 - kraje
 - organizace zřizované nebo zakládané obcemi / kraji
 - organizační složky státu (OSS)
 - příspěvkové organizace organizačních složek státu (PO OSS)
 - církve
 - církevní organizace
 - státní podniky
 - státní organizace
 - veřejné a státní vysoké školy
 - veřejné výzkumné instituce

Cílové skupiny

 - obyvatelé měst a obcí
 - návštěvníci měst a obcí

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DŮLEŽITÉ:

POZOR !!! Od 23.7.2024 je platná verze Interních postupů_verze 03, která se již také vztahuje k 7. výzvě IROP 2, z důvodu zahájení příjmu "PZ" od 1. 10. 2024 !!!

Zde již dostupná verze po aktualizaci, verze 03 - Interní postupy MAS Vladař IROP21+ pro hodnocení a výběr projektůjak podat projektový záměr na MAS Vladař a jakým způsobem bude vše probíhat, od příjmu projektového záměru až po samotné hodnocení:

  • Výzvy MAS (kapitola č. 4.)
    • Kontrolní listy MAS
    • Příjem projektových záměrů
  • Hodnocení a výběr projektových záměrů (kapitola č. 5.)
    • Administrativní kontrola a příjem projektových záměrů
    • Věcné hodnocení
    • Výběr projektového záměru

 

Koncepční část SCLLD MAS Vladař 21+ (verze 1.0, platná od srpna 2021)

 

Webové odkazy na dokumenty výzvy č. 73 / MMR IROP:

Specifická pravidla pro žadatele a příjemce

 

Obecná pravidla pro žadatele a příjemce

 

Postup podání žádosti o podporu v systému MS2021+


 

 

Konzultační hodiny pro IROP - vyhlášené výzvy - v kanceláři MAS Vladař, Podbořany:

manažer IROP – CLLD MAS Vladař – Andrea Nipauerová
mobil: + 420 731 416 889
e-mail: andrea.nipauerova@vladar.cz

PO  8.30 – 13.00 hodin (pouze po předešlé domluvě !!! POZOR)

ÚT  8.30 – 13.00 hodin (pouze po předešlé domluvě !!! POZOR)

Pro efektivní zajištění a přípravu na pracovní setkání si sjednejte konzultaci dopředu, termín schůzky je možné sjednat i mimo konzultační hodiny, ale opět pouze po předešlé domluvě: na tel.: +420 731 416 889 nebo e-mail: andrea.nipauerova@vladar.cz

Aktuality k tématu 7. výzva MAS Vladař – IROP 2 Veřejná prostranství - I.:

© MAS Vladař 2016