K tématu:
15.výzva MAS Vladař–IROP–Zvýšení připravenosti k řešení a řízení rizik a katastrof II. (IROP2)SEMINÁŘ ZRUŠEN - Školení žadatelů k 15. výzvě IROP 2 (Zvýšení připravenosti k řešení a řízení rizik a katastrof )
8. 7. 2020 od 09.00 hodin, Vás zveme na seminář pro žadatele 15. výzvy IROP 2 do kanceláře MAS Vladař v Podbořanech
Informace platná ke dni 3. 7. 2020 - SEMINÁŘ pro žadatele ZRUŠEN !!!
- jelikož se do uvedeného termínu neregistroval žádný zájemce, je plánovaný a připravený seminář pro žadatele k 15. výzvě IROP 2 ze strany MAS Vladař ZRUŠEN, děkujeme tak za pochopení
- v případě zájmu o individuální konzultace v rámci výzvy, se prosím obracejte na e-mail: andrea.nipauerova@vladar.cz
- o náhradním termínu opětovného konání semináře Vás budeme opět informovat prostřednictvím našich webových stránek MAS Vladař, kdy je předběžně naplánovaný na 2. týden v měsíci srpnu 2020
POZVÁNKA NA SEMINÁŘ PRO ŽADATELE v rámci vyhlášených výzev MAS Vladař o.p.s.
15. výzva MAS Vladař – IROP – Zvýšení připravenosti k řešení a řízení rizik a katastrof II. (IROP2)
MAS Vladař o.p.s., si Vás dovoluje pozvat na seminář k vyhlášené výzvě, pro aktivitu "Technika pro integrovaný záchranný systém", k předkládání žádostí o podporu z Integrovaného regionálního operačního programu „IROP“.
Seminář bude zaměřen na potřebné informace pro žadatele a příjemce podpory s vazbou na 69. výzvu IROP - Integrované nástroje / CLLD, dle připravené prezentace, která v den konání bude dostupná všem hostům a po skončení semináře bude následně dostupná také na webových stránkách MAS Vladař. Na seminář si již žadatelé a příjemci podpory mohou připravit konkrétní dotazy. V případě, že by ze strany žadetele vznikla potřeba řešit své dotazy mimo tento seminář, je možné si domluvit osobní schůzku na konzultaci přímo s p. Nipauerovou.
Termín konání: 08. 07. 2020
Místo konání: Masarykovo náměstí 22, Podbořany - kancelář MAS Vladař v 1. patře budovy (vchod v průjezdu po pravé straně)
Čas zahájení, ukončení: 09.00 – 12.00 hodin
Program semináře, kterým Vás provede p. Nipauerová Andrea - manažer IROP MAS Vladař.
- 09:00 – 09:15 Prezence
- 09:15 – 09:20 Zahájení semináře
- 09:20 – 11.00 Představení výzvy (název výzvy, vazba na výzvu „ŘO IROP“, oprávnění žadatelé, podporované aktivity, míra podpory, cílové skupiny)
- 11:00 – 11:15 Přestávka – občerstvení
- 11:15 – 11:45 Podání žádosti v ISKP14+
- 11:45 – 12:00 Závěr, diskuse
V průběhu semináře bude zajištěno drobné občerstvení.
Potvrzení účasti: Děkujeme za potvrzení Vaší účasti na semináři, nejpozději do 03. 07. 2020, na e-mail: andrea.nipauerova@vladar.cz
V případě, že se do uvedeného termínu nepřihlásí žádný zájemce, seminář bude zrušen.
Přílohy :
Galerie :