Dne 30. 6. 2020, od 10:00 hodin bude v systému ISKP14+ zpřístupněna a otevřena 15. výzva MAS Vladař v operačním programu IROP, která je zaměřena na podporu aktivity Technika pro IZS.
Více informací naleznete na stránce výzvy: 15. výzva MAS Vladař – IROP – Zvýšení připravenosti k řešení a řízení rizik a katastrof II. (IROP2)
V rámci vyhlášené 15. výzvy / IROP 2 bude MAS Vladař pořádat seminář pro žadatele. O přesném termínu a místa konání Vás budeme informovat na našich webových stránkách.
Datum a čas vyhlášení výzvy MAS |
30.6.2020 10:00 |
|
Datum a čas zpřístupnění formuláře žádosti o podporu v MS2014+ |
30.6.2020 10:00 | |
Datum a čas ukončení příjmu žádostí o podporu v MS2014+ |
31.8.2020 10:00 |
Alokace výzvy MAS (CZV) |
1 902 694,35 Kč | |
Minimální a maximální výše celkových způsobilých výdajů projektu |
minimální výše CZV na projekt: 500 000,00 Kč |
|
maximální výše CZV na projekt: 1 902 694,35 Kč |
Aktivita výzvy MAS Vladař:
„Technika pro integrovaný záchranný systém“
Lze podpořit pouze vybraná a vymezená území v MAS Vladař, které stanovují pravidla IROP pro programové období 2014 – 2020 dle Seznamu obcí s rozšířenou působností (ORP), jejichž správní území je dotčené zvýšenými riziky z mimořádných událostí, způsobených změnou klimatu a haváriemi nebezpečných látek, kdy se jedná o tyto ORP v území MAS Vladař:
sněhové srážky, masivní námrazy orkány a větrné smrště sucho havárie nebezpečných látek
Konzultační hodiny pro IROP - vyhlášené výzvy - v kanceláři MAS Vladař, Podbořany:
PO 8.30 – 13.00 hodin
ÚT 8.30 – 13.00 hodin
Pro efektivní zajištění a přípravu na pracovní setkání, si sjednejte konzultaci dopředu: na tel.: +420 724 168 451 nebo e-mail: andrea.nipauerova@vladar.cz
Termín schůzky je možné sjednat i mimo konzultační hodiny, ale pouze po předešlé domluvě: na tel: +420 724 168 451 nebo e-mail: andrea.nipauerova@vladar.cz