Do 12. výzvy MAS Vladař nebyla ze strany žadatelů zaregistrována žádná žádost o podporu. MAS Vladař bude nyní řešit možnosti využití alokace této výzvy a to ve výši "CZV" 1.052.631,57 Kč. O tom jakým způsobem bude využita zbývající alokace výzvy fiše IROP 1, budeme opět informovat prostřednictvím našich webových stránek MAS Vladař.
Na základě přijatých žádostí o podporu byl sestaven seznam přijatých žádostí, v kterém zatím naleznete všeobecné ifnormace, kolik bylo přijato žádostí do systému MS 2014+, respektive, kolik žadatelů podalo svoji žádost o podporu. Dále jsou zde uvedeny základní specifika přijatých žádostí, jako je registrační číslo žádosti, název projektu, název žadatele a CZV (celkové způsobilé výdaje žádosti). Níže uvádíme potřebné informace pro žadatele, jak nyní bude MAS Vladař postupovat po ukončeném příjmu žádostí.
Do 13. výzvy MAS Vladař, která byla zacílena na aktivitu bezpečnost dopravy byly podáno celkem 4 žádosti o podporu. Do celého procesu hodnocení žádostí o podporu bude tedy zařazeno celkem 4 žádosti o podporu. Více informací uvádí již samotný dokument "Seznam přijatých žádostí o podporu" - viz. příloha tohoto článku.
Jako 1. administrativní krok bude zahájeno hodnocení FNaP (hodnocení formální náležitosti a přijatelnosti projektu), které bude zahájeno nejpozději do 5 PD (pracovních dní) po ukončení příjmu žádostí v systému MS 2014+. Celková délka hodnocení FNaP je 15 PD po ukončení příjmu žádostí v systému MS 2014+. Žadatelé po ukončení FNaP budou o výsledku informováni v formou depeše a to přes systém MS 2014+.
Po úspěšném hodnocení FNaP bude zahájen 2. administrativní krok a to věcné hodnocení, kdy celková délka věcného hodnocení je 20 PD (lhůta začíná běžet následující den od ukončení FNaP). Po úspěšném ukončení věcného hodnocení bude zahájen 3. administrativní krok a to výběr projektů, tedy schválení seznamů projektů, které budou doporučeny nebo nedoporučeny k financování a dále schválení seznamů náhradních projektů, celková délka hodnocení je 20 PD (lhůta začíná běžet následující den od ukončení věcného hodnocení).
Výtah informací ze směrnice č. 01 "Interní postupy MAS Vladař o.p.s. pro hodnocení a výběr projektů, ošetření zamezení střetu zájmů / Operační program IROP", "kapitola č. 4.1. Kontrola formálních náležitostí a přijatelnosti":
V případě Vašich dotazů či dalších informací, kontakujte projektového manažera IROP: p. Nipauerová Andrea, e-mail: andrea.nipauerova@vladar.cz nebo na telefonním čísle: 724 168 451.